nuffnang

Monday, January 9, 2012

New and New Style.

Assalamualaikum and hy my readers..

NEW...NEW...AND NEW...

NEW style, new target, new year , new mission, new vision..smua nak baru kan?? jadi nak tukar semua la..tapi orang-orang tersayang dalam list still bertakhta di hati merahku ini..isyy nak jugak ada merah tu..hehe list-list kesayangan hati ini tiada pengganti..cuma nak tambah lagi jea list2 kawan2 yang tersayang..sape nak jadi orang kesayangan saya?? jom2..ok bajet hot, sila ignore and ketuk dahi anda sendiri..hehe

 alrite sebab tahun baru kan..jadi nak tukar semua..tapi itu tidak bermakna saya buat plastic surgery k..NOPE..never do dat..natural taw..tak main2 la benda cam tu..dosa and haram jea tu..nak muka cantik kenalah baca Al Quran baru lah muka sentiasa bercahaya and shine macam macam orang tu....ermm ada la..hehe tapi honestly saya mengaku membuat sedikit  makeover and make up terhadap MY BLOG ni..make up kasi cun melecun,tertarik dan kau memang da boom la..hehe  

kelakar part yang bab2 nak tukar nama..macam2 list nama yang terpilih tapi of course la can not run from red colour..mestilah my name kot..my identity..hehe yang paling saya nak tukar jugak gambar yang besar kedabak macam gajah tu..haha lepas tu tukar widhts kasi besar sikit..lagi best nak menulis karangan ni and kalau final exam cam ni kan..lagi best angkat tangan mintak extra paper..itu memang hobi saya waktu exam..hehe ek eleh macam la panjang2 ada orang nak baca kan??hehe tak kisah pun tapi kan tengah rajin ni.. harapnye nak update blog yea..InsyaALLAH..

Dulu mula-mula buat blog guna nama ini cerita si merah. few month later changed to nukilan cinta si merah and now translate in english known as Red cheek's love diaries..L.O.V.E pun ada la..becoz semua yang saya tulis kat blog ni smua yang saya suka and sayang taw..jangan pikir pelik2 nay..tak baik..dosa taw..wink3. 

p/ s: ok  la nak sambung make up my blog kasi kalah MR.Universe ni..hehe hold on and wait for two second ada ke MR??? layan je la..

~wasalam wa maa salamah wa ilal liqa'~

No comments: