nuffnang

Wednesday, January 25, 2012

SEPATU MERAH LAGI!!

Assalamualaikum and hy my dear readers.

Itu dia si gadis sepatu merah..bukan baju merah yea tapi sepatu merah..oh sepatu merah berkilauan dari jauh..hehe

saya PANTANG nampak kasut,,memang lemah giler..hehe my buddies tahu la kegilaan saya tehadap kasut or shoes especially wedges or high heels..ye la saya kan "tinggi"..So, saya suka la beli kasut2 yang menyerlahkan ketinggianku..hehe jangan muntah yea belum suh korang muntah dulu..hee. Honestly, saya tak suka pakai flat shoes tapi suddenly tiba-tiba hati telah bertukar cinta..telah jatuh cinta dengan flat shoes..tekejut saya..ye la kadang2 pakai kasut tinggi bahaya jugak untuk our health and saya dah pikir benda2 cam tu..ye la persediaan untuk kawen..opssssss mntak2 my mum jangan baca ayat kawen ni..heee

oh yea  serious time..actually, saya beli kasut kat dengan cik farah..student UIA jugak..senang tak yah la nak kuar..lagipun sem lepas totally damn busy..really damn busy..oh bukan lirik damn2 avril lavinge yea..hehe so, takde masa nak shopping3..ok ini dia kasut hasil phoneku nokia X 2 ku..my DSLR tak bawak.heeee

Sepatu merah milikku..heee
. p /s: nak kongsi resipi la pulak..ermmm nantikan yea u olzzzzzzzzzz..heeee

~wasalam wa maa salamah wa ilal liqa'~

No comments: